miercuri, 30 martie 2016

Am un carlig de remorcare Volkswagen Passat B6 de vanzare

Anul trecut am vandut masina marca Volkswagen, insa am pastat carligul de remorcare. Acum am decis ca vreau sa vand si carligul de remorcare Volkswagen Passat B6.

Carligul de remorcare Volkswagen Passat B6 se afla in stare perfecta de functionare

Trebuie sa mentionez ca acest carlig de remorcare tip Volkswagen Passat B6 se alfa intr-o stare perfecta de functionare, cel care il va cumpara va fi foarte multumit de el.
Trebuie sa stie persoana respectiva ca l-am utilizat de foarte putine ori si de fiecare data incarcatura a fost in limitele premise, nu am exagerat cu nimic. L-am intretinut foarte bine, de aceea imi si permit sa cer 500 de lei pe el. De aceea, poate fi cumparat cu incredere de catre oricine, garantez pentru el, chiar ofer si o garantie de doua luni de zile persoanei care va dori sa cumpere acest carlig de remorcare din aceasta marca. De ce? Pentru ca sunt foarte sigur ca nu vor exista probleme in acest sens!

Carligul de remorcare Volkswagen Passat B6 este usor de intretinut

Persoana care va dori sa il cumpere va primi absolut toate informatiile despre el, astfel incat sa stie sa il monteze, dar si cum sa il  intretina, chiar daca nu este un lucru deloc complicat.  Nu este deloc greu sa fie intretinut, nu este o operatiune complicata, trebuie doar sa fie tinut intr-un loc uscat.

Vreau ca totul sa fie pus la punct, astfel incat viitorul proprietar al acestui carlig de remorcare Volkswagen Passat B6 sa nu aiba ce sa imi reproseze. Niic mie nu mi-ar placea sa cumpar un produs care sa nu se dovedeasca de calitate sis a maid au si multi bani pe acesta, vreau ca totul sa fie in regula. Si chiar cred ca acest produs pe care eu il vand respecta absolut toate standardele de calitate, ca nu este nicio neregula. Eu am folosit carligul fara sa imi faca vreo problema, a fost pur si simplu excelent. Acest produs este util, mai ales daca ai o rulota cu care sa mergi in concedii sau daca ai o remorca cu care sa cari marfa, caci suporta orice tip de incarcatura, dar care sa fie in limitele premise de producator.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu